15 juli 2011

Nøstebarnklær til barnehagestart

Huff, så lenge siden det er jeg har blogget nå. Tilværelsen som småbarnsmor er travel, men utrolig koselig. Nå er det bare to uker til Olav fyller 1 år. Tiden har flydd avgårde! I august begynner Olav i barnehagen, så jeg har strikket litt Nøstebarnklær den siste tiden.

Kragejakke i 3-tråds garn størrelse 2 år. Strikket den to cm lenger i ermer og kropp. Knappene kjøpte jeg på sømsenteret her i Oslo. Og garnet har jeg kjøpt på salget til Nøstebarn, så det er dessverre en utgående farge. Jeg synes det er forferdelig trist at de skal fjerne så mange av 3-tråds fargene, men det tar vel for mye plass i butikkene.
Dette ribbesettet, også i 3-trådsgarn er i størrelse 2-4 år, men det virker veldig stort. Tror det blir for stort for Olav denne vinteren, men da har vi jo noe klart til neste vinter også. Garnet til dette settet kjøpte jeg på Nøstebarn før salget startet. Dessverre slutter de nå med orangefargen, men jeg håper det kommer noen andre farger i stedet.

Nå er jeg i gang med en genser til som skal være mitt bidrag i Nøstebarn sin sommerutfordring. Jeg lover å blogge den her når den er ferdig :)

God sommer alle sammen! Vi nyter den siste tiden før barnehagestart.

2 kommentarer:

Marieki sa...

Så flotte klær! De blir nok knallgode å ha til barnehagestart ja:D

Petronella sa...

Praktiske og flotte barneklær som passer veldig godt til et aktivt barnehagebarn. Så flink du er =)